Certifikace
Firma MZ-chrom, s.r.o. chce poskytovat kvalitní služby v oblasti povrchových úprav tak, aby očekávání zákazníků byla uspokojena v co nejvyšší míře. Z toho vyplývá koncepce systému řízení kvality a základní strategické cíle:
Orientace na zákazníka
- Vnímání kvality jako pochopení potřeb a požadavků zákazníka.
- Věnování maximální pozornosti strategickým zákazníkům; náležitou péči věnovat i zákazníkům menším.
- Získávání a udržování dobrého jména firmy, zvyšování důvěry zákazníka v kvalitu našich služeb.
Neustálý vývoj
- Neustálé zlepšování systému managementu kvality a služeb, a to ve shodě nejen s potřebami zákazníka, ale také s legislativními požadavky, normami, specifikacemi a příslušnými předpisy.
- Vytváření kladného hospodářského výsledku při zachování kvality a cenové konkurenceschopnosti produktů, přitom s co nejmenším dopadem na životní prostředí.
- Zlepšování procesů a využívání nových poznatků nejen v technologiích povrchových úprav.
- Optimalizace pracovního prostředí a podmínek pro odvádění bezchybné a bezpečné práce a větší spokojenost zaměstnanců.
Vedení se zavazuje zajistit vytvoření potřebných zdrojů a podmínek k naplnění této Politiky kvality.